Vilken dag!

Dagen började så bra med att åka till biltvätten med Åsa innan jobbet. Sen åkte vi hem till mig och hämtade öl som hon skulle få, eftersom hon fyller 40 på måndag och vill ha att bjuda på.
När vi åker till jobbet sen så ser vi hennes man gående vid Ringvägen, så vi stannar för att prata med honom.
Då låter min bil förskräckligt illa!!  Jag stänger av bilen och provar att starta igen....då låter den fruktansvärt och sen ser jag att det forsar vatten under den......*suck*. Jag ringer L och till slut så ringer jag min chef för att be om hjälp att bogsera, men då kör Patric upp bakom oss. Han var oxå på väg till jobbet och såg oss stå där. Allt ordnade sig och vi kom till jobbet. Det kändes så komiskt, alltihop.

L har donat och fixat under dagen och köpte ut en ny vattenpump, för det var den som var trasig. Tyvärr så gick det inte att ordna på plats, utan vi fick bogsera hem bilen från jobbet. Sen blev det pizza och vin innan vi cyklade till majbrasan.
Bilen blir jag nog utan ett tag.


Förvänansfulla bröder innan brasan tänds...

Romfartunas pojkar -97 kommer och tänder brasan

Det tar sig! Kusinen Stoffe i gråa byxorna

jag och L

Alvin är lycklig och springer runt  med kompisar

Jag hoppas att morgondagen blir bra med skönt väder.
För L jobbar, och jag.....jag har ju ingen bil.........


Kommentarer
Postat av: milla

Så mysigt ni ser ut att haft. Å den tröjan känner jag igen :) Så skoj! Kram!

2009-05-01 @ 06:53:39
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback