minicykel


Jag har jobbat idag med. Härligare väder igen. Och bilen är tillbaks hos mig. Ingalill på jobbet fyllde 62 idag och bjöd på tårta. Gott. Men överlag har jag varit fortsatt trött och tyckt att allt går så himla sakta. Kanske för att det finns risk att jag somnar om det blir för träligt. Ska ta mig i kragen och fixa en tid för provtagning igen. Tror att mina värden kanske är helt kajko.....

När jag kom hem från jobbet så visade Lowe stolt att pappa satt på pinnar på hans cykel, på bakhjulens sidor. Han älskar ju att hoppa på cykeln, köra på bakhjulet och vara allmänt galen(han har en tålig bmx). Kom då på att syrran nämnt att de har en cykel i garaget som Lowe kunde få låna. Sagt och gjort, vi åkte dit nu ikväll för att hämta den. Syrran sa att den var liten. Lasse envisades att det minsann MÅSTE vara en BMX eftersom det inte finns mindre cyklar.....Inte? Kolla in det här.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback