envishet

Shit vad jag är envis! Sprang på bandet imorse. Efter 2,5 kilometer kändes det som om jag fått nog, det räcker där. Men ändå så sprang jag lika långt till. På bara vilja, eller ska jag säga envishet? När jag kom till jobbet så utbrast min jobbarkompis "fastnade du i solariet?!" för jag var helt slut, knallröd i ansiktet av ansträngning. Men jag förklarade att jag inte solat idag, bara sprungit som en dåre i en halvmil....*s* På lördag är det dags igen.....Jag är så himla stolt över mig själv!

Kom på nyss att jag ska på en kurs i Arlanda stad den 19 maj. Samma dag som Vårruset, så jag måste kolla upp så jag hinner tillbaka. Det är ju mitt mål och jag vill INTE missa det! Ska kolla med chefen imorrn, men jag borde ju vara hemma till dess att det startar...det är ju kl 19:15.
Såg även att det är ett till lopp i juni. Men jag kommer inte ihåg vilket...ska försöka ta reda på det. Jag är inne i det nu, bara att hänga på medans det är kul!

På lördag är jag ledig. Skönt med ledig helg. Har lovat Alvin att vi ska cykla. Han lärde sig i slutet av september, så när han skulle prova nu efter vintern hade han glömt! Så på´t igen bara. Nu går det fort så kommer han nog ihåg. Men han brås på sin mor- går det emot så skiter han hellre i det än att kämpar på en stund. Sådan mor sådan son.

Apropå söner, så ska Lowe gradera sig på karaten imorgon. Och lyckas han så blir det tårta hemma på fredag.
Jag hoppas att han klarar det galant. Vad stolt han kommer att bli.......Min stora kille!

L hittade roliga grillgubbar på Blocket, kanske skulle vara nåt till sommargrillningarna?

(bilden är alltså tagen från Blocket)

Hahahahahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback