Disney

Jag satt och tittade på filmen som gick på tv4 igår kväll. Den hette "Vid din sida" och med i den var Julia Roberts och Sigourney Weaver (säkert stavfel nu, men ni vet vem jag menar), men när klockan var 12 inatt så orkade jag inte mera. Inte det att jag var trött, utan jag grät hejdlöst!! Det var så jobbigt att jag inte ville se mera. Slutet var säkert fint och så, men det får jag tyvärr inte veta.
Det handlade om en kvinna som skilt sig från sin man och nu hade fått cancer. Det som var jobbigt var det att hon hade 2 barn, som inte var så gamla.Och som mamma så tar man till sig, man refererar till sig själv och jag blev helt enkelt knäckt! Hoppas att jag får vara frisk så jag får uppleva mina barns liv, deras familjer och framgångar........

Imorse vaknade jag av att barnen bråkade. Inte allt för ovanligt. Man kan ju vakna på bättre sätt. Kände direkt att den här dagen kanske inte blir så bra....men man ska inte måla fan på väggen. Mycket hinner hända. Vi ska åka och handla sånt som är nödvändigt och börjar ta slut- typ tandkräm, schampoo osv. Sen ska vi på klädparty hos grannen kl 14.
Har tvätt som ska tvättas (maskinen går för fullt) och en del behövs plockas undan lite här och där.
Kan det kosta så mycket att ha en städerska?! Allvarligt.......

Idag har vi Disney Channel......Annars är det bara Barnkanalen och Nickelodeon, men nu i helgen så har barnen upptäckt att vi har ytterligare en kanal. Så de sitter som klistrade det ena programmet efter det andra. Ganska skönt, men det kommer att bli ramaskri när vi ska åka iväg. Just nu är det Mc Queen, sen är det Robinson Family och så fortsätter det med en massa de vill se. Jag ska passa på att diska och plocka nu när de sitter så snällt....(de har suttit där sen kl 6 imorse...) Shit! Det är ju en FILM som börjar nu......*suck*

Jaja, dags att börja med allt som ska göras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback