Blomstrande tid!

Jag har varit duktig idag. Både på att fixa och göra av med pengar....
Tog med mig min syster till Plantagen i förmiddags och handlade växter till mina blomlådor.
Men jag hittade inga som skulle passa i köksfönstret eftersom vi har så gott som konstant sol där, så vi åkte till Ikea för att kolla där. Hittade inga växter som var levande, men däremot fanns det plastväxter....*s* Tog även en fika, mumsig jordgubbscheesecake blev det.

Lite bilder på blomstrena

köpte dessa för att testa, för mammas växer satan. Ska bli ca 2 meter höga.....

Krukan på trappen.....

har tre såna här lådor på verandan....bara vitt.........

tre såna hära plastväxter står nu i köksfönstret

Lowe har varit hos en kompis sen halv tolv-snåret. Han är på väg hem nu, han får skjuts av pappan i familjen.
Jag och Alvin har varit på Barnens Hus och har beställt en studsmatta. Den beräknas komma in mellan 3-10 maj.
Kommer att bli jätteroligt, särskilt för barnen! Lowe kommer att go bananas när han får veta det......*s*

Nu har L sålt sin käraste ägodel. Hans pärla lades ut på Blocket idag, och folk har varit galna!!! Det finns inte så många med den motorn osv, så den har väl varit speciell på det viset. Men inte har jag gillat den för det......


Bye Bye..........


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback