I did it!

Jag gjorde det! Imorse så tog jag på mig springskorna, la en vattenflaska i Lowes ryggsäck och så gav vi oss iväg. Jag sprang Hubborundan medans han cyklade brevid med min vattenflaska i sin öppna ryggsäck. Perfekt!
7 grader varmt/kallt och en tät dimma. Lowe tyckte ett tag att det var lite läskigt....*s*

Sen åkte Lowe hem till Jesper. Han har varit där tills nu, för nu har de kommit hit. Alvin är hos Jacob och klättrar i träd.
Klockan 12 ska de vara hemma. Då ska Lowe duscha och tvätta håret innan vi åker till mamma på middag. Alvin är redan ren och fin, han badade medans jag duschade efter springturen.

L har ont i ryggen igen. Eller ja, han har ju alltid känningar i ryggen, men nu är det illa igen. Så det blir bara jag och barnen som åker till mamma. Syrran kanske åker med oss, för hennes minsting har feber, så han får vara hemma med pappa Jocke. Jag ser verkligen fram emot mammas (o Bosses) mat! Börjar redan kurra i magen......

Jag måste iväg till affären nu!  Har lite påskägg att handla....;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback