den sextonde april......

Dagen började med att jag och L lämnade barnen på dagis. Han skulle nämligen skjutsa ner mig till stan eftersom min bil fortfarande var på verkstaden. När vi var på väg från dagis så såg jag en plånbok liggandes på en bänk i en busskur. L stannade bilen och jag tog med plånboken till jobbet.

Innan jobbet så hade jag tid hos kiropraktorn. Där knäcktes det lite, drogs lite....men det lossnade på sina ställen.
När jag var på jobbet sen så sökte jag på Eniro och Hitta efter kvinnan som hade tappat sin plånbok. Jag kände igen henne till utseendet, men hon fanns inte på någon av söksidorna. Ringde polisen och sen gick jag över med plånboken, då slapp jag det hängandes över mig. Hoppas att hon inte hann spärra bankkort osv, för det är ju ett evigt meck med allt sånt.

Annars har det varit en tråkig dag. Varit lite sur, men annars ok. Det installeras nya kassor på jobbet och man är helt novis. Eller jag kanske borde kalla mig helt LOST! Shit, snacka om att man är en vanemänniska........
Men det kommer att ordna sig. Som tur är så är alla på samma nivå.
Fick förresten semester som ja ville! Är ledig v 25,26,27,32 och 33. Perfekt!

När klockan var kvart i sex så kom Alvin in till mig på jobbet. Han och jag åkte buss hem.


I väntan på bussen.......

Har hämtat bilen på verkstaden nu ikväll. Besiktad och klar. Nu är det bara lite småfix så ska den säljas sen.
Skönt att åka bil imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback