Tröttmössa

Snacka om att man slöar till sig så fort man har haft (någorlunda) ledigt. Sitter redan och gäspar och funderar seriöst på att gå och lägga mig i min sköna säng. Men jag ska nog stå ut ett tag till....Det är ju Lost ikväll, men jag har gett upp. Det är den absolut sämsta tid som de kunde ha lagt serien på. VILL de inte att folk ska titta? Lägger dom det så sent så att de sen kan hävda att det var för dåliga tittarsiffror så de fick lägga ner serien?!  Man kan ju undra.....

Och undrar, ja det gör vi här hemma nu- hela tiden. Ska vi eller ska vi inte? Och vad undrar vi? kan ni undra.
Jo, vi funderar på om vi ska köpa en NY bil åt mig- en ny ny- eller om vi ska köpa en bättre begagnad. Och vi kommer nog att undra ett bra tag till.
Min bil körde vi till verkstan imorse och den skulle hämtats idag. Men det var mer att göra än vi trodde, så den är inte klar förräns imorrn. Så imorgon cyklar jag till jobbet. Hoppas på bra väder, bara.
Men motionen, den behöver jag! Då skippar jag träningspasset imorgon bitti.

Nu ska jag kolla på Blocket och se om jag hittar en bil som säger KÖP MIG!!!!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det är verkligen en pissig tid dem visar LOST på...jag orkar inte sitta uppe så sent!!! Så vi tittar på inspelade avsnitt istället....

Kram

2009-04-15 @ 07:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback