snart påsk

Idag har det inte hänt nåt särskilt. Skulle träna på morgonen men började må illa efter några minuter på bandet. Tog en dusch och sen en stund i bastun. Hade som tur var med mig en banan, så jag tog den sen. Första födan på dagen. Det var det som var felet, jag hade absolut ingen energi att göra av med....

Sen har jag jobbat. Inget skoj att berätta där heller. Är ganska trött på vissa sorts människor. Man slutar aldrig förvånas...eller så är det tvärtom. Man har sett så många knepiga människor så inget kan förvåna en längre.
Åsa opererades idag, så henne saknade jag. Jobbar inte ihop förräns på tisdag. Miss you! Krya på dig, love!
(vet ju att hon läser här emellanåt ;-))


Imorgon är det sista långa dagen denna veckan. Sen är det helg. Tror att vi t om stänger kl 14 på lördag. Man kan ju alltid hoppas!

Nu ska vi kolla färdigt på filmen på tv6. Sen är det dags att sova!
Flight of the Phoenix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback