nål i en höstack

Det var en lite rörig förmiddag. Lämnade barnen på sina ställen imorse. (dagis och skolan, alltså)
Klockan halv tio hämtade jag Lowe på Avfallsstationen där han precis hann gå färdigt "skräpstigen" där han hittade både sprayburkar och stereoapparater i skogen. De skulle precis få se Filiokus Fredrik trolla, så det missade han, tyvärr.

Väl på sjukhuset så vägdes och mättes Lowe. Sen fick han träffa en väldigt trevlig läkare som jag tyckte hade hamnat på precis rätt ställe. Han hade verkligen bra hand med barn. Han lyssnade och klämde på Lowe. Sen kom vi fram till att de inte ska ha någon utredning på Lowe om inte han visar reaktion på flera matvaror. "Det är som att leta efter en nål i en höstack" sa han, och vi höll med!

Sen kom jag till jobbet vid kvart i elva. Och hela dagen har varit kajko med nytt kassasystem. Ingen vet riktigt hur det funkar och kunderna får tålmodigt vänta när det är nåt som skiter sig. Men om ett tag så sitter det väl, som alltid.

På torsdag ska jag köra in med bilen till plåtverkstaden. Får se vad de säger då.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback