Mysepys-söndag

När L hade sålt sin kära bil så åkte vi till Coop. Lowe ville inte följa med, så han var kvar hemma. Jag skrev upp mitt mobilnummer så han kunde ringa mig om det var något, och jag ringde honom 2 ggr för att kolla att allt var ok.
Han ringde upp mig när vi satt i bilen på väg hem och sa: "var är ni?! Elias har ringt och vill att jag kommer! Skynda er så ni kan skjutsa mig!!"  Jag och Alvin hoppade ur bilen när vi kom hem och Lowe åkte iväg till Elias med Lasse.
När jag kom till trappen så såg jag först en räka.....i köket stod en stol vid kylskåpet.......brödpåsen låg öppen på ena bänken och på den andra bänken stod en bytta med räksallad öppen med en sked i......Jag kunde inte annat än skratta. Gulliga unge! Han hade ätit 6 stycken mackor!!!

Jag gjorde hemmagjord pizza idag. Den blev så himla supergod. Lowe har nyss kommit hem och sitter i detta nu och mumsar 2 bitar. Han har inget stopp när det gäller mat.


Alvin övertalade mig på affären att vi ska ha mysepys-söndag, så nu ska vi äta lite chips och ostbågar och titta på Bolibompa. Jag har haft en kanondag! Jag önskar att man hade flera dagar fritt med familjen varje vecka........



Kommentarer
Postat av: milla

Kan man lägga in en beställning på en sån pizza? Med dig som kock :) Den ser såååå god ut!! Tack för sovtipsen... colins rum är nog tillräckligt långt bort s Fast gissa om barnen skulle slåss om att sova i vår säng... :)

2009-04-29 @ 12:08:11
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback