Less mamma

Jag blir så himla less. Lowe testar mig som en galning. Säger jag nej så gör han tvärtemot. Säger jag ja, så ignorerar han...ja, det är skitjobbigt! Jag blir ledsen, arg, besviken- you name it. Så L kom med ett glas rött nu när barnen lagt sig.
"Spelar ingen roll om du vill eller inte vill ha, du behöver det!" Och så fick jag en skål med jordnötter. Jag brukar normalt inte dricka vin på vardagar när det är arbetsdag dagen efter, men jag behövde nog det ändå. Tänk att Lasse hade rätt! *s*

Annars har det inte hänt så mycket. Fick en ny spiral igår. Shit vad ont det gjorde! Satan i gatan!! Men nu är det inte dags för byte förräns 2014. Då är Lowe alltså 12 år, och Alvin blir 11 år. Jädrans!........Att jag blir 37 år det året ska vi inte tänka på.

Ser fram emot helgen. Synd att jag jobbar på lördag, annars hade jag ju varit långledig. Men jag får nöja mig med sön-mån, två dagar i rad!! *yeeeeej*

Imorgon ska jag träna innan jobbet. Kommer att komma röd som ett hallon till jobbet, men ack så nöjd.
Ska ta en sväng med cykeln en dag för att kolla in hubborundan innan jag ger mig på den. Kanske tar med mig Lowe på den, så att jag får sällskap. Men jag är väldigt skeptisk att JAG skulle orka att springa 7 km........men man kan ju faktiskt gå emellanåt.

Nu är det dags för en dusch. Om ca 1½ timme är det dags för Lost.
Go´kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback