leeedig!

Nu har jag ledig helg! När jag kom hem från jobbet idag så var hela familjen ute. Lowe cyklade, Alvin åkte kickboard och L tvättade den nya bilen han köpte idag. En liten stadsbil, Fiat Punto 75, och den var faktiskt fin! Den kommer jag att tycka om att låna *s*. Imorgon ska vi köra volvon till svärmor och ställa in den i hennes garage. Det är ju Lasses pärla, så den går ju inte att göra sig av med! Den ska han ha att fixa med, men den ska ställas av..

I alla fall så började jag att påta i rabatten och sprang med Alvin och hans cykel. Men det gick ju lätt som en plätt så han cyklade själv efter några minuter.

Fick en supergod tårta när jag kom in som det stod "karate" på ,och målat med karamellgelé som ett rött bälte. Sitter i detta nu och dricker rött vin och äter goda kex med ost. Ska träna imorrn, och eftersom det är så härligt vårväder så ska jag springa i spåret istället för löpbandet på gymmet.  Så då kan jag fortsätta med kex och morgondagens lördagsgodis utan dåligt samvete!


Kommentarer
Postat av: cathrine

You go girl!!! Skönt att kunna ut och springa utan att ta sig till gymmet varje gång! Ha en bra dag! KRAM

2009-04-04 @ 09:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback