läkarbesök

Nu brukar jag vanligtvis vara på väg till jobbet. Istället så ska jag snart åka till Gryta Avfallsstation och leta efter min son. Han sitter på en Vafab-buss på väg dit just i detta nu. Han hinner vara med där en liten stund innan han ska till sitt läkarbesök. Jag vet att han kommer att bli ledsen när han måste gå, men jag har pratat med honom och sagt att det är bättre att han var med en liten stund än inte alls....... Ska ringa hans fröken på mobilen efter läkaren och se om han ska lämnas i skolan eller tillbaks till Gryta. SEN ska jag till jobbet!

Är inte särskilt upplagd att jobba idag. Har vaknat med jämna mellanrum hela natten och känner mig inte utvilad det minsta. Säkerligen kommer jag att få kunder därefter. Det finns mycket trevliga kunder, men det finns en hel del rötägg oxå, och dom kommer väl till mig idag.....

Måste ringa till påtverksta´n oxå och se när de kan ta in min bil.
Ska väl kanske ta och göra det nu, då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback