Jag älskar vår!

Vilken skillnad på mornarna när det inte är överdragsbrallor, vinterkängor osv som ska kläs på. Vårjacka på idag, gympadojjor och fingervantar. Mitt på dagen hade de inte ens jacka igår och idag blir väl lika varm. I love it!
Jag blev glatt överraskad när jag tittade på klockan och hade lämnat båda barnen. Redan?!?! *s*

Ett annat vårtecken är att det imorse låg en död mus vid trappan. Katten har äntligen lyckats med att fånga en mus. Vårens första- men garanterat inte den sista. Nu kan vi vänta oss möss, småfåglar, skator och snöskator. (heter de så, de bruna stora som alltid hoppar på gräsmattan?)

Nu är det veckans sista arbetsdag. Nu väntar en ledig skön helg som ska tillbringas med familjen. Eller iaf lördagen, för L jobbar ju på söndag- som oftast. Men jag får vara med mina barn, det allra viktigaste!
På söndag är vi bjudna hem till Alvins dagiskompis Felicia på Me and I-party. De är ju även grannar till oss, så det blir ingen lång väg att gå. En bit upp på gatan bara.
Kommer nog inte att handla allt för mycket, då jag igår fick sms att mitt paket från H&M har kommit. Kläder till Lowe. Han växer han oxå- sakta men säkert!

Nu ska jag snart fara iväg till jobbet!
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback