Idol

Den här veckan är det Idol-uttagning i Stockholm. Den här gången är det DIN tur att söka.......

Haha, jag älskar uttagningarna till Idol. Alla idioter som är tondöva med noll klädkoll och ingen självkritik alls.
Jag sitter och gottar mig på andra människors bekostnad. Är jag en hemsk människa då?
Vad ger mig rätten att håna andra? Är jag så himla bra själv?

Svar: Ja, jag kanske är en hemsk människa. Men ger de sig in i leken så får de vara beredda på folkets reaktioner!
Man vet väl själv om man kan sjunga eller ej. JAG kan inte sjunga, just därför så skulle jag inte ens komma på tanken att trängas i kön med tusentals falsksjungande drömmande tonåringar........

Ser fram emot när det börjar sändas i tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback