Härlig lördag

En härlig dag är förbi. Vilket underbart väder, och hur tur hade man inte att man var ledig just den här helgen?!

Jag började dagen med att vara vid spåret kl 8. Började springa men kom bara några hundra meter. Sen var det tvärstopp- av IS.....!

Inte lätt att springa där.....Så jag vände, sprang de få metrarna tillbaka och åkte hem.
Gjorde en fruktsallad och den åt vi till frukost, med grädden som var över när L gjorde tårtan igår. Inte så nyttigt, men gott!

Sen har vi lämnat volvon hos svärmor. Åkte sen till Biltema där vi köpte nya torkare till min bil och annat smått å gott till punton. Slank in på Media Markt och köpte en laddare till min iPod oxå.
Vi har även varit och tittat på bilar hos handlare idag! Hittade en som jag är sugen på....Mitsubishi Lancer Sportback!  Men först har vi en båt att sälja och min bil att fixa och sen sälja. Ska lämna in den hos en verkstad om 2 veckor som även fixar besiktningen.

När vi kom hem så åt vi lunch, sen har jag tvättat bilen och dammsugit den. Den är såå fin nu!
Tänk om man gjorde det lite oftare....*s*

Måste ju bara berätta att vi stannade till vid Statoil och köpte varsin glass, och då trivdes Alvin med att sitta på en liiiten stolpe och titta på bilarna. Vi var vittnen till en nära-ögat-olycka. Det var centimetrar det handlade om, och det var 3 bilar som hade skrikande däck och hängde på tutorna....


Imorgon ska det bli regn.....Jag hoppas att det går fort över.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback