God morgon

Jag ska jobba idag.

Idag är det kanonväder....jag vill ju vara ute!!

Som tur är så ska vi hem till några vänner ikväll (Milla o Fredrik). Då får man passa på att njuta av vädret. För det kommer ju inte att hålla i sig alltför länge. Om 5 dagar är det Valborg, och då står man alltid och huttrar. Men sen är det redan MAJ- sköna maj.........

Gårdagen gick i sakta mak. Löning fick jag, vilket var väl behövligt. Tänk att pengarna alltid tar slut dagen före lön....hur kommer det sig?! Jag är inte den som sparar, utan har jag pengar så gör jag av med dom. Har jag pengar kvar- gör slut på dom- för det kommer snart nya! Jag önskar att jag inte vore sån. Jag skulle vilja vara en spara, inte slösa.
Var in till Thulins och betalade en jeanskjol som jag redan hade fått ta hem. Sen åt jag lunch på Waynes Coffee med Åsa. Sen stod man ju inne hela dagen och bara längtade ut.....

Det kommer att bli likadant idag, men som tur är så är det ju lördag. Då slutar jag tidigare. *yeay*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback