*gäsp*

Jag är supertrött. Hela dagen har det känts som om någon kastat sand i ögonen, och stundvis har allt omkring varit disigt. Som en dimma....... Jag undrar om det är min sköldkörtel som spökar? Ska väl snart in och ta nya prover, för receptet är slut på medicinen.
En stor anledning att vara trött är kanske oxå att jag och Åsa sliter skiten ur oss på jobbet.  Först skulle en massa rea fram och nu är det dags att hänga om osv för att rean är slut. Och det är inte gjort på en handvändning att hänga om 2 stora fönster och ett "torg" med lampor som ska hängas in på andra ställen i butiken......
Men nu är vi snart klara och då ska vi lära oss vårat nya kassasystem som installeras nu.

Min bil är fortfarande på verkstad. Får den imorgon. Så idag har jag cyklat till och från jobbet. Duktiga jag!
Men imorgon ska jag till kiropraktorn kl 8:30 så L får skjutsa mig dit. Sen ska Lowe på karate kl 18 och Alvin gillar inte att sitta still där i en timme. Han vill heller inte vara hos sin farmor, och jag kan inte hämta honom som jag brukar eftersom jag inte har bil. Så L kommer att lämna in Alvin på mitt jobb kl 17:45 så åker vi bussen hem. Alvin blev överlycklig för den lösningen, det är fortfarande lite spännande att åka buss.....

Nu ska jag ta en varm och skön dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback