Fullspäckad dag

Jag har hunnit med ganska mycket idag. Jag och Alvin tog lunchen på Mc Donalds. Ganska skönt att vara slapp och göra det enkelt för sig. Vi hade ju inte bråttom, så Alvin åkte rutschkanan en stund efter vi var mätta och belåtna.

Sen åkte vi hem. Lämnade bilen och tog med oss Lowes cykel (som Alvin fick leda) och jag hade Alvins kickboard på mintt styre på min cykel. Så tog vi en promenad till skolan för att hämta storebror.Klockan var bara 12:30, hela dagen var ju kvar!

Väl hemma ville Lowe leka med sin kompis Elias. Så Elias och hans mamma och lillebror kom hem till oss och lekte.
Hade det trevligt och barnen hade det skoj. Men inte Alvin, han ville leka med en egen kompis. Han blev riktigt glad när Felicia kom sen, och hon stannade på middag oxå.

Klockan 18 hade Lowe sin karateträning. Det gick ganska (bara ganska) bra idag. Han var lite disträ och drömmande.
Men han är ialla fall duktig. Min duktiga karate-kid. *S*

ursäkta bildkvaliteten.....

Tänk vad en ledig dag svischar förbi fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback