forts. på Påskdagen

Jag och Lowe cyklade för att hämta Alvin hos sin kompis. När vi hämtat honom så cyklade vi till syrran, och där fick pojkarna påskägg med godis och "såsbubblor" i. Satt ute i solskenet medans pojkarna sparkade boll och blåste härliga bubblor i alla storlekar.

När vi kom hem och hade ätit lunch så gick Alvin till sin andra kompis som bor på gångavstånd. Jag och Lowe började med att försöka gräva upp några buskar på basidan. Den ena lyckades vi få upp ur marken (slutade med att jag låg på marken och drog i grenarna medans jag rullade iväg med den, och Lowe satte spaden undertill och tog i för kung och fosterland) men den andra får vi nog vänta med tills L har fixat hem en minigrävare.

Efter det så var vi helt slut, så vi la oss i hängmattan och slappade. Alvin kom efter ett tag och gjorde oss sällskap.


Shit vad snygg man är i solsken så man kisar och trycker bak huvet så man får dubbelhaka.....

När L kom hem så cyklade Alvin en stund och tränade på att bromsa. Lowe tränade på att cykla på bakhjulet.
Sen kände vi att vi ville hitta på nåt, och eftersom vi var hungriga så åkte vi och köpte pizza och sen åkte vi till mina gamla kvarter på gideonsberg och åt medans barnen lekte i lekparken. Riktigt mysigt!


Nu sitter pojkarna och tittar på Narnia (de tröttnar visst aldrig på Prins Caspian) och L är hos sin mamma och fixar med bilstereon.  Jag ser fram emot en lugn och skön kväll med vin och ost. Snacka om att det kommer att sätta sig runt midjan.....Kanske ska springa en sväng imorrn.......


Kommentarer
Postat av: milla

Oj vad vi jobbar å jobbar s. Vårvädret sätter verkligen fart på oss soffliggare :D Synd att jag missade er i fredags :(

KRAM!! /Milla

2009-04-12 @ 18:37:44
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback