Dagens barn

Jag blev förvånad nu på morgonen när jag lämnade Lowe på skolan. Han hamnade först i ledet för att gå till gympasalen. Då kommer en annan kille i klassen och sliter i Lowe samtidigt som han skriker att "de inte ska dra nånstans!!!" Lowe skriker tillbaka att han inte ska dra i honom, och jag såg att han hade tårar i ögonen. Den andra killen sätter sig på bänken och skriker rakt ut i luften "HÅLL KÄÄÄFTEEEEN!"
Jag tittade på killen och frågade om jag skulle tvätta hans mun med tvål? Han glodde på mig och var knäpptyst. Då kom det andra barn som pratade och han skriker igen "HÅLL KÄÄÄÄÄFTEEEEN, JÄVLA....."
Nu kom fröken in i hallen och berättade för barnen att de inte skulle gå till gympan direkt för de skulle öva på sitt nummer till månadsfesten först. SEN skulle de ha gympa- ute!
"Håll-käften-killen" börjar vrålböla. Bara på en sekund sådär...... "INTE UTE!!!! *buuuuuuääääääääääää*"

Vad är det för fel på många av dagens barn?!?! Svär som borstbindare vid 6-års ålder och ingen koll på temperamentet..... Man blir ju mörkrädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback