Bra morgon

Jag har hunnit med hur mycket som helst, känns det som!
Tvättat sedan kl 7 imorse. (började redan igår kväll, så det är inte så mycket kvar att tvätta)
Lämnade Lowe i skolan kl 8. Sen åkte jag och Alvin raka vägen till verkstaden där de ska fixa min påbackade bil. Den 4:e maj (Åsas 40-års dag) ska bilen lämnas in mellan kl 7-8 på morgonen. Hoppas att det är bra cykelväder de 3 dagarna som de gissade att det skulle ta......

Efter det så hämtade jag ut mitt paket som jag fått från Amelia som tack efter fotograferingen. Saknades dock en bikini, så jag har mailat och frågat efter den. Det här fick jag:


Nu sitter jag här och häckar medans Alvin tittar på film. Han är hemma med mig idag, och vi ska hämta Lowe lite tidigare. Så fint väder, så det blir nog en del utevistelse idag. Det ska bara hinna bli lite varmare först.

Tog ett kort på Lowe när han var på sjukhuset för några dagar sen.


Dags att fixa med tvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback