Blåsigt

Det är sol och blå himmel, men det blåser kallt så in i norden.
Jag satte ut Lowes säng på Blocket igår kväll, så imorse så skruvade jag isär den. Det saknades en skruv så vi var till Ikea på förmiddagen och fick en ny. Supertrevlig man som jobbar på den avdelningen. (återköp och retur-avdelningen där de har tillbehör osv)
Det är några som har mailat och frågat om den finns kvar osv men den är inte såld än. Hoppas det går fort, för den står nedmonterad och tar upp hela hallen. Om någon är ingresserad så är det en Bangsund från Ikea. *blink*

Jag har världens överraskning till Lowes kommande kalas! Han vill bjuda hem hela klassen och jag har bokat in en HÄST som ska komma. Alla barn får rida hur mycket dom vill! *s*. Visst är det skojigt?!
Han kommer att storkna när det kommer att gå omkring en livs levande häst i våran trädgård.....Jag kan inte bärga mig tills jag får se hans min! (och hans klasskompisars....)

Jag är fortfarande sur och lättretlig. Är inte alls nöjd med min tillvaro. Jag hoppas att det är övergående, för det är inte roligt alls. Som tur är så är det inte så himla långt kvar tills semester. Jag behöver det. Komma ifrån människor ett tag.
Hoppas bara att vi hittar en bra resa på sista minuten. Hoppas......

Imorgon ska vi till sjukhuset med Lowe. Han har en tid till en läkare som ska försöka komma på varför Lowe kräks av  pyttipanna, får ont i mellangärdet  när han äter pommes frites osv. Det är husläkaren som remmitterade oss dit när Lowe var hos henne tidigare och fick hostmedicin. Hon frågade om allt var bra annars och då kom jag bara på det och frågade. Trodde inte att de ville gå vidare med det. Men det är ju bra att de kollar en gång för mycket än en gång för lite.

Kan det sluta blåsa nu, för jag vill gå ut.....*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback