trist

Ja, så är det ibland. Man kan inte alltid få som man vill.... Men å andra sidan så känns det så mycket bättre nu, jag har tagit nya tag och kan vara mig själv mot vissa människor utan att få dåligt samvete. En del av er vet vad jag pratar om, andra inte. Men jag kan bara inte skriva vad som har pågått, för det kan bli så fel om fel människor går in på min blogg....

Idag har jag ringt till öron-näsa-hals och frågat om Alvin snart står på tur för operation. Hon jag pratade med sa att han kommer att kallas nu i höst. Sen frågade hon om vi var intresserade av tid med kort varsel (som jag redan uppgett vid tidigare samtal med andra sköterskor) för det fanns ingen notis om det. Då kommer det att gå fortare! Han kommer att vara inlagd i ett dygn (och jag med på köpet) och det känns skönt. Har snubblat på hemska notiser i tidningar när jag sökt om operationen på nätet, där barnen DÖTT efter en sån operation!!!!! Om jag fick bestämma så skulle han vara inlagd i en vecka- minst!
Min älskade lilla korv.....


Nu ska jag kramas med killarna innan det är läggdags.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det för operation han ska göra då?

2008-09-11 @ 20:21:14
Postat av: Milla

Skönt iallafall att ovissheten är över ;-)

Vad bra att det blir av snart med operationen! Det är alltid otäckt och oroande när det gäller ens barn. Allt kommer säkert gå jättebra! De är så tappra våra små! kram

2008-09-12 @ 08:54:38
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback