Stubbrace

Idag har vi varit runt lite, hela familjen.
Först åkte vi till Ikea, Barnen var på barnpassningen medans jag och L gick runt och tittade på grejer. Passade på att fika oxå. När vi hämtade ut dom så fick de korv innan vi åkte till Badelunda/Jädra. Där kollade vi på stubbrace och vi hejade på Masen och Legebro som körde. Sen åkte vi hem, barnen spelade PS2 och åt sitt lördagsgodis (ja, det är söndag idag) och sen kom pappa med sambo på en överraskningsvisit. Syrran hade berättat för dom nu att hon väntar barn i maj.  Nu slipper jag hålla masken!
Vid 16-tiden skulle vi till L´s mamma där vi firade hans brorson Patrik som fyller 19. Jag träffade hennes nya hund, en liten fulsöt hund som tyckte om att sitta i knät. Gissa vems knä den satt i hela tiden? Ja, mitt!
Blev sååå sugen på  hund, men här blir det ingen på några år. Hade varit mysigt.

Har fått en konstig känsla i armen. Den har domnat lite. Känns som om jag styrketränat och tröttat ut den, men det  har jag inte. Sökte på Internet och fick fram MS igen. Läkarna trodde för några år sen att jag hade just MS oxh skickade in mig på magnetröntgen, men de såg inget. Läste nu att man kan få ett skov och sen vara helt återställd i flera år innan nästa skov. Går inte domningarna i armen bort efter 24 timmar så ska jag ringa min läkare och be dom kolla igen.
Nog om detta.

Snart dags för en ny arbetsvecka. Man känner sig inte så utvilad när man bara är ledig söndagen på en helg.....


Tjipp

Kommentarer
Postat av: Cat

Men vad otäckt.... se till att de kollar igen! Låter ju inte bra att gå omkring med det där!!! Hoppas det bara är en nerv i kläm!! KRAM

2008-09-29 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback