Söndag & Busborgen

Idag ska barnen på kalas till Busborgen. Det var längesen de var där (tror det var när Lowe fyllde i maj) så de ser verkligen fram emot det. Skönt för mig att kunna sitta och koppla av samtidigt som de leker av sig.  (men jag vet att jag ändå kommer att vara där och klättra och åka rutschkana!) Tror jag ska köpa med mig en smaskig skvallertidning och köpa en godsak i caféet.
Igår jobbade jag igen. Känns inte roligt alls att jobba helger när resten av familjen är hemma. L jobbar söndagar (nästan varenda en) så vi får ingen kvalitetstid alls tillsammans... Det är ganska mycket som händer i mitt liv just nu, och jag hoppas att det blir som jag vill. Och jag hoppas att jag snart kan dela med mig av det till er som läser detta. I dagsläget är det ganska känsligt.....
Apropå det så kanske jag ska bli moster igen! Min älskade syster tror (med betoning på TROR) att hon är gravid! I så fall blir det tillökning i vår med en till liten kusin till mina barn. Hon har ju Christopher på 11 år och Adrian på 1 år. Nu kanske hon får se hur mycket det är att stå i med två barn med liten åldersskillnad ;-) (christpoher sköter ju sig själv nu)

Nu har jag annat att stå i!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, spännande att det händer mycket saker i ditt liv...ser fram emot att få höra vad det är för något som är på G :-)

Vi var på busborgen igår för första gången på länge, Milton sprang runt som en tok...oj, oj vad trött han var sen :-) Även Fredrik och jag var ganska trötta av att springa runt, klättra och åka rutschkana :-)

Kram

2008-09-09 @ 10:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback