shit shit shit

Idag strax innan kl 17 så ringde de till jobbet från öron-näsa-hals. Alvin har en operationstid imorgon bitti, han ska vara där kl 7:30. Tänk att de ringde dagen efter min otäcka dröm!! Alvin är liiite smått påverkad av förkylning, så jag la honom kl 19 med lite alvedon. Jag hoppas att det inte blir värre så att de skickar hem honom igen. Men samtidigt så vill jag ju att de skickar hem honom om han inte är i tillräckligt bra skick för en operation! Håll tummarna go vänner, att det går bra för älskade Alvin imorgon!

På lunchen idag var det helt underbart väder! Jag satt och njöt i solen och värmen (det var riktigt gosigt i solen!) och tog ett kort med mobilen


Syns på marken att det börjar bli höst....och jag gillar det! Jag tycker om färgerna, löven på marken och den friska luften.

Däremot är det en viss lukt som jag har svårt för sedan jag hade gravid-illamående när jag väntade Lowe. (6 år sedan)

Konstigt att den känslan inte försvunnit på så lång tid......


Nu ska jag packa Alvins väska, med hans gosedjur (Grodis är favoriten sen länge) och nån bok. Några mysbyxor och sånt oxå...både till mig och honom. Vi kommer att ligga kvar över natten och är hemma på torsdag igen.


Fan vad jag är orolig!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

STORT Lycka till!!!!! Självklart kommer allt att gå jättebra!!! Kommer att tänka på er imorgon!!!!

Kram Lina

2008-09-16 @ 22:13:49
URL: http://fam.tennare.com
Postat av: Pernilla

Säger också lycka till. Det går nog jättebra. Vi måste ses igen snart. Det var länge sen nu igen.

kram

2008-09-17 @ 07:28:59
URL: http://gnarpy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback