sådär ja

Nu har man kommit hem, nattat barn och satt sig för att invänta Idol!

Var som sagt på läkarbesök i förmiddags. De tog blodtryck, EKG och reflexer osv. Jag hade lite högt värde på EKG´t men inget att oroa sig för. (77) Lämnade 2 rör med blod och får svar om ca 2 dagar. Läkaren trodde att jag har inflammation i ett muskelfäste vid axel/bröst. Ska äta Ipren 3 ggr om dagen till att börja med för att se om det hjälper. Jag hoppas verligen det!

Annars har kylan kommit. Började dagen med att skrapa rutorna på bilen när barnen skulle iväg till dagis/skola. Jag tycker verkligen inte om vintern....fick nästan ågren imorse när det var så kallt! Men det är bara 5 månader, typ, tills det vänder tillbaka igen! *optimist javisst*

Nu ska jag hämta lite chips till Idol. Det börjar ju snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback