så trött, vill ha semester!

Jag har blivit så trött. Orkar knappt ta mig ut sängen på mornarna och vill helst lägga mig vid 21 på kvällen. Tror att det är det här kalla och trista vädret som gör det. Jag vill ha sol och värme!! Känns inte så uppmuntrande att det är typ 9-10 månader till nästa semester.....*suck*
Nu väntar jag på att åka till jobbet. Drar mig lite, faktiskt. Får en himlans huvudvärk VARJE dag sen nån vecka tillbaka (eller är det tom 2?) vid lunchtid och sen ger det sig inte förräns jag lägger mig. Det hjälper inte ens med alvedon. Jobbigt värre.
Tre veckor till Alvins operation. Hoppas att jag kan hålla honom frisk till dess. Den ungen är ju så gott som jämt förkyld. Det kommer nog bli bättre på den fronten så fort han får bort dessa halsmandlar och körteln bakom näsan. Det kommer förmodligen att hjälpa honom med hörseln oxå. Den går upp och ner beroende på näskörteln.... Vore ju bäst om det om ett till återbud så vi fick komma in snart, nu när han är i ok skick. Mössa på och jackan stängd! (tjatar på honom varje dag)

Nu ska jag sticka till plikten som kallar. Ska på lunchen lämna in ett foto som ska förstoras och sättas på väggen. Kommer att bli skitsnyggt!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det för kort som ska förstoras då?

Synd att du jobbade idag, för idag har ju vädret varit kanon!!! En riktigt energikick att få lite sol och värme för en gång skull!!!

Så drygt med huvudvärk...förstår att det är jobbigt, jag har alltid haft problem med mycket huvudvärk!!

Kramar

2008-09-23 @ 19:12:31
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback