så trött, så trött

Idag har jag slitit som ett djur på jobbet. Har fått in 3 pall på lagret och lagt in i dator osv, men har en pall kvar som väntar på mig imorgon bitti. Sen hinner det fyllas på med varor under dagen så det tar ju aldrig slut!

Det som vänder min vardag upp och ner just nu börjar ge mig gråa hår! Jag hittade ett kritvitt hårstrå mitt på huvudet, och det är inte det första......Vart ska detta sluta?! När denna veckan är över så hoppas jag att jag mår mycket bättre psykiskt. Går med ständigt samvete och det är inte hälsosamt. Jag kommer att berätta om det så fort det går.

Jag har fått ledig helg! Skulle egentligen vara ledig torsdag, men fick lyxen att vara ledig lördag istället! Härligt att få en helg med min familj!!!! Däremot så hade jag tänkt att ringa öron-näsa-hals för att höra om Alvins operation, men det kanske jag kan göra från jobbet istället. Tycker att det borde bli dags snart! Nu har vi väntat i 5 månader.....

MIn älskade Lowe har börjat kramats med tjejer i skolan....som går i sexan!!!! Han är ju bara 6 år.....
Och de stora killarna ropar efter honom på skolgården när jag lämnar på morgonen. *suck* Vart ska detta sluta?
Roligt att han är omtyckt, men jag tycker nog att han ska hänga med de i hans klass och sin egen ålder.
Idag köpte jag en ny jacka åt honom eftersom han växt ur den han hade i våras. Nu är det sååå viktigt att den är cool, och dra mig baklänges så blev den godkänd!!! *s*

Har inga batterier i kameran, annars hade jag tagit lite kort.
En annan gång!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj vad nyfiken jag blir! Hoppas verkligen att allt reder ut sig snart så att du få lugna ned dig lite och må bättre....

2008-09-09 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback