Modig grabb

Idag har min älskade son tagit mod till sig och tagit hål i örat! Han har varit så säker att han vill, men inte vågat. Men nu är det gjort och han var riktigt mallig efteråt att han gjorde det!!

(har vänt på bilden, han ligger i sängen och ska sova när mamma kommer in å stör *s*)

Annars idag har vi varit på Media Markt och köpt ett nytt PS2-spel. Hade egentligen inte råd, men jag ville verkligen ge dom det. Lön på fredag, så jag klarar mig nog. Måste börja lägga undan lite pengar nu så vi kan ta oss en riktigt skön semester nästa sommar! Vill ha en tvåveckorssemester nånstans där det är varmt.......
Sen har jag målat verandan på framsidan på em/kväll. Konstigt att det alltid är jag som står där med penseln i handen, men jag får ta det som en komplimang och tro att jag är den som gör jobbet bäst av oss *s*.
L har varit duktig och varit på Återbruket, fixat pelletsbrännaren och städat undan på inglasningen. Nu är det ju höst, bara att börja förbereda inför vintern........

Igår åkte hela familjen ner på stan och tittade lite på Kulturnatta. Gick till slottet och tittade på en gycklare, barnen fick skjuta pilar med riktig pilbåge och sen gick vi till bibblan och handlade barnböcker för 5 kronor styck!!!!!!!! Köpte 10 böcker och det blev ynkligaste 5o kronor mao. Då känns det som att man gjort en bra affär.
Sen kom syster och hennes äldsta son Stoffe hem till oss. Hennes sambo hade "herrmiddag" hemma, så resten av familjen fick fly fältet. Kl halv ett inatt ringde han och sa att hon fick komma hem *asg*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback