ledig helg

Å vad jag njuter av dessa (få) helger som jag är ledig både lördag & söndag!
Igår åkte vi runt hela familjen och letade efter matta till vårat vardagsrum. Hittade kanske en, men vi köpte ingen. Blir nog nu i veckan...
Idag jobbar L, så jag och barnen har varit till Ikea och sen hälsat på deras morfar.
Handlade några vaser till vårat fönster i vardagsrummet där vi inte har nån fönsterbräda.



Den guldiga i mitten har barnen valt. Tycte att det blev riktigt fint, faktiskt.

När vi var hos pappa så övertalade han mig att nu ska man minsann spela på Bingolotto, och att lotterna var slut överallt. Jag letade i flera affärer innan jag lyckades hitta en lott. Jag ger det en chans, men det känns lite pensionär....(ja, pappa är faktiskt pensionär *s*) Så här sitter jag nu med en lott och väntar på att klockan ska bli 19.



Jag har för närvarande 4 barn hemma. Lowe, Alvin och deras kompisar Noel och Felicia.
De spelar x-box och det funkar hur bra som helst. Skönt att de har kompisar att leka med när det är helg, för de blir sååå rastlösa när det inte är dagis/fritids.....

Har jag förresten berättat att jag sa bli moster igen?! Vet inte alls vad jag skrivit i tidigare inlägg, men i så fall blir det en repetition. Det är ju så skoj!!! I maj kommer nästa tillskott i familjen Isberg. De har ju lite dagar att pricka in....

1:a maj : farfar
10:e maj: pappas sambo Monica
14:e maj: min vän Anna
15:e maj: min avlidna mormor
17:e maj: pappa
21:a maj: blivande barnets morfar
22:a maj: Adrian (syrrans grabb)
24:e maj: Lowe och Lowes plastkusin Hanna
25:e maj: våra vänners son Colin
26:e maj: våran bröllopsdag

Sen tror jag inte att jag glömt nån, men det ska man inte vara för säker på!

Ska kolla till barnen nu. Hör att de är sams, men vill ändå se att det går bra.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Milla

Urläckert med vaserna!!

2008-09-14 @ 15:03:56
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Lina

Mycket snyggt!

Ser fram emot att få se bilder på hela vardagsrummet snart ;-)

2008-09-15 @ 07:31:36
Postat av: pillan

Måste ju bara säga att det är blivande FARFAR som fyller den 21:a maj!!!

2008-09-21 @ 10:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback