Flängt som en tätting

Idag är jag ledig. Av nån konstig anledning så ska man hinna med så mycket som möjligt när man är ledig. Inte slappa och ta det lugnt...nä man ska åka till Hälla och gå på Ikea, Plantagen och Nordik innan man åker till Erikslund och tittar på Ljusexperten, Nisses (båda husen) och Bauhaus. På vägen hem kommer man på att Silvan kanske har nåt intressant och svänger förbi där oxå. Det jag hittade på Silvan passade inte så då var det bara att åka dit och lämna tillbaka...... Hämtade Alvin på dagis kl 14 så han hängde med till Silvan. Då passade vi på att titta på små söta djur på Arken Zoo, och handlade en gnagigelkott till Mutti. (Alvins kanin)

Sen har jag hunnit plantera ljung (som jag köpte på Plantagen) i mina "nya" blomlådor som jag köpte på mässan i februari. De har legat i kartonger tills idag när L fick skruva upp dom på verandan på framsidan.
Köpte en stor ram på Ikea som fotot ska sitta i som jag ska hämta imorgon.
När jag och Alvin var i sista rondellen innan vi var i Hökåsen så ringde syrran, så jag svängde runt och körde ner hela vägen till stan igen för att ge henne skjuts hem. Hon är som sagt gravid i v 8 och mår illa av ALLT! Så jag tänkte bespara henne bussresan hem med alla lukter osv. *skratt*


mina fina blomlådor från Ventura.

Ikväll ska jag på Me and I-party hos Lina. Har aldrig varit där och på Gryta hjälper det inte med karta för min del, så jag tar sällskap med Pernilla. Jag har sååå dåligt lokalsinne och Gryta är rena rama labyrinten. Skulle inte kunna bo där för då skulle jag inte hitta hem!!!!  *asg*
Dagen till ära så har jag på mig min fina molntröja.......



Lowe har varit hemma med magknip i 2 dagar nu. Han gråter när han är på toa och ändå kommer det nästan ingenting. Tror att han är förstoppad, och nu har jag gett honom krossat linfrö. Får se om det hjälper.
Man känner sig maktlös när ens barn har så ont. Är det inte bättre imorgon så ringer jag till husläkaren.
3 veckor idag kvar till Alvins operation. (nedräkning)

Och sist: VILKET KANONVÄDER IDAG!!!!!!!!!! Helt otroligt underbart ljuvligt skönt!!!!!!!!!!!!!!!!
Aj löööööv  it!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback