discokalas och x-box

Idag har Lowe varit på discokalas hos en klasskompis. Han var så snygg när han kom hem. Jag jobbade till kl 18 och han kom hem vid 20. Tänk att den fina ungen kommer från mig!
Han har pratat om hål i örat ett bra tag nu, och vi har gett vårat medgivande. Men han vågar inte! *s* Vi får se hur lång tid det tar innan grabben bestämmer sig och tar det där hålet. Han blev så stor hux flux.
Medans Loe var på kalaset så fick Alvin spela x-box. Han satt och spelade Disneys skejtboardspel och hade en tablettask Zoo i knät när jag kom hem. Käkade grillad kyckling med potatissallad till middag och hallon/fläderpaj med glass till efterrätt, riktigt festligt! Alvin ska ju oxå få nåt extra när brorsan är på kalas.

Imorgon är det lördag. Jobbar till 15. Jobb, jobb, jobb. Känns som man inte hinner nåt annat..... Skönt att det är lördag imorron så man får  lite tid med familjen efter jobbet. Tänk de lyxostar som har det så varje dag! Typ slutar kl 16 och har flera timmar med sina barn innan de ska lägga sig. Jag är hemma 18:30 och Alvin är däckad vid kl19. Inte skoj!

Nu ska jag lägga mig snart.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback