bortglömt!

Imorse när jag körde ner bilen i garaget på jobbet så kom jag på!!!! JAG MISSADE LOWES FÖRSTA FÖRÄLDRAMÖTE IGÅR!!!  Hur i hela fridens namn kunde jag glömma?!  Sa till fröken på morgonen att det var en så bra tid så jag kunde komma, och sen glömdes det bort...Kom på vid 17-tiden att "ja just ja!!" och sen var det putsväck igen....tills imorse.

Lowe sa nu på kvällen när jag kom hem att det var bra att jag missade mötet, för annars hade jag blivit arg på honom. Varför, undrade jag? Joooooo.......han berättade att han sagt dumma saker i skolan, och att han inte varit duktig på samlingarna. Lilla gubben...han har gått och funderat på det hela dagen. Jag tycker det är så himla skönt att han berättar sånt som han vet att jag inte gillar, men samtidigt gör han mig ledsen att han gör andra ledsna. Vi har pratat en del och jag hoppas att han tänker sig för innan han säger dumma saker framöver.


Har förresten en karatekille i familjen. Igår fick Lowe sin nya dräkt som han är så stolt över. Alvin började ju oxå förut, men han var för mycket pajas så det gick inte. Kanske till nästa antagning.....


Visst ser han stolt ut? *s*

Är ledig på torsdag. Skööönt!!!!!
På fredag ska jag hämta fotot som ska förstoras. Ska ta kort sen och sätta ut, för Lina var lite nyfiken ;-)
Dags att lägga sig snart.

Tjipp


Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket bra att du tar och sätter ut ett kort på tavlan sen :-)

Vi ses väl på torsdag?

Kram

2008-09-24 @ 09:18:41
URL: http://fam.tennare.com
Postat av: Milla

Han ser sååå stolt ut!! Stora killen!

2008-09-24 @ 10:05:01
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback