ångest!

Jag kunde inte somna igår. Så fort jag slöt ögonen så började tankarna fara iväg att det skulle hända Alvin nåt under den kommande operationen. Läkarna kom ut från salen och skakade huvudet och sa: tyvärr...vi är ledsna......
Jag vet att det är sällan det händer något, men det är ju mitt barn vi pratar om nu!! Varför skulle vi ha sån tur att det går bra? Visst är jag fånig? Eller är jag som en mamma ska vara......? Det enda man oroar sig för i livet som förälder är ju sina barn.

Ska snart iväg till jobbet. Är inte så himla sugen på det idag, men sen rullar det ju bara på när man väl kommer dit. Snart står julen för dörren (på jobbet alltså) och då är det mycket att göra! Tror att det kommer sjuttielva pallar i oktober med ljusstakar, julstjärnor osv. Men samtidigt är det den roligaste perioden på hela året!

Måste kila, kanske skriver mer ikväll....eller inte. Det börjar ju en ny svensk serie som jag tänkte ge en chans. Är inte så förtjust i svenska serier för övrigt.

/P

Kommentarer
Postat av: Lia

Du är nog en alldeles normal mamma!!! Vem skulle inte oroa sig för sitt barn om han skulle opereras??? Men jobbigt om du inte ska kunna sova fram tills dess!!!!

Oj, snart jul??? Känns ju så avlägset...

Kram

2008-09-16 @ 10:19:29
URL: http://fam.tennare.com
Postat av: Lina

Hmmm, såg att jag blev "Lia" det var ju inte meningen...

2008-09-16 @ 10:20:44
URL: http://fam.tennare.com
Postat av: Milla

Du är normal. Klart man oroar sig ;-) kram Allt kommer gå jättebra. Vi har bra läkarvård!

2008-09-16 @ 11:28:29
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback