Alvin kan! Javisst!

Min minsta lille grabb Alvin har alltid varit ruskigt envis....Vet inte vem han fått det ifrån?
Hur som helst så har han bara sagt "NEJ; JAG KAN INTE!" när jag vill att han ska lära sig cykla utan stödhjul.
Nu när vi var ute så hade han sin Superman-dräkt på sig (som är några nr för liten dessutom), så då sa jag " Ska vi inte testa cykla nu...det går säkert bra när du har dräkten på dig". Kom på den briljanta idéen att han kan ju cykla på gräsmattan så gör det inte så ont att ramla. Och visst! Där for han iväg som en raket!!!! HAN KAN JU VISST!!!!



Haha, visst är han snygg i sin Superman-dräkt och hjälm?!

Kommentarer
Postat av: Milla

Himmel vad du jobbar på med både blogg och allt annat s. Ursnygga blomlådor! Ljung är fint!

Stackars Alvin som fått en fästing! Trodde nääästan säsongen var över men dom är väl seglivade dom små äcklen!

Kul att han fixar cyklandet nu! Smart idé med supermandräkten! Klart han fixar det då! Då klarar man ju allt! Hihi!

KRAM!! Trevlig Helg.´/Milla

2008-09-26 @ 08:20:37
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback