Vilken skitväder!

Och så får man inte säga, men det lärde sig mina barn ganska fort.... När de var riktigt små kunde de komma till dagis och säga " idag är det skitväder, fröken" och då stog man brevid och kände sig som en urusel mamma *s*. Men har man råkat säga det en gång så suger de åt sig som små svampar och sen sitter det där.

Nu när det är så dåligt väder så sitter barnen och spelar x-box. Vi har begränsat spelandet till bara söndagar, så det passade ju bra nu när det regnar. Då kan jag passa på att sitta vid datorna och blogga lite, och titta på alla andras bloggar. L jobbar idag till kl 13, så jag ska snart börja ta tag i lunchen. Det blir det jag skrev om tidigare...kycklinggryta.
Hoppas att det blir gott, för Pillan (dvs jag) är ingen fena på matlagning....

Gårdagens Stjärnor på is var sisådär....lite långdraget. Men Rafael var bra! Och Marcus Fagerwall oxå, faktiskt. Är ingen fan  av Lulu och den där löperskan- tyckte att båda hade kunnat åka ut! Ska väl ge det nån chans till.
Jag har bara ett MÅSTE på tv och det är Heroes! Älskar Lost oxå, men det sänds ju inte nu. *gråter*

11 dagar kvar till Alvins operation.

*huuuuuuua*


Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är det drygt att inte LOST sänds???

Hoppas också att "stjärnor på is" blir bättre nästa gång...De är lite för många stjärnor just nu, tar ju sån tid alltihopa! Men de är modiga som vågar sig ut på isen tycker jag... Det gjorde mig verkligen inget att Lulu åkte ut!!

Hoppas maten smakar bra, jag sparade det receptet, så det blir till att testa det i veckan!

Kram

2008-10-05 @ 12:12:55
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback