wow vad det kommer snö

Nu är det VINTER! Och tro inte att jag är glad för det...Jag tycker inte om vinter. Bara jul. Så kunde det vara kallt och snö endast mellan jul o nyår så skulle jag vara nöjd.
Med vinter o kyla så kommer ju alla jädrans förkylningar och skit. Så idag är Alvin hemma med hosta och är rödmosig om kinderna och lite hängig. Han låter faktiskt som en säl när han hostar!!!

Imorgon skulle ju jag ta med barnen till Busborgen och träffa Lotta med sina barn. Det var hur längesen som helst som vi sågs, så jag hade sett fram emot det! Men icke då!
Men jag kommer iaf iväg till frissan ändå. Pappa kommer och är barnvakt några timmar. Ska försöka ta en bild sen så ni får se hur det blev. Men om jag inte alls blir nöjd......? Nä, då skiter jag i det! *s*

Nu ska jag gå och lägga mig, i min underbara säng!

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback