vintertid=barnvaktstid

Japp, då sitter man i skiten med hur man ska hinna jobba och VART ska BARNEN vara under tiden?!?!
Imorgon jobbar både jag och L (vilket vi kom på igår!), men det går ganska bra för L slutar kl 13 och jag börjar jobba kl 12. Då tar syrran killarna mellan 11:30 och 13:30. Inte så "big deal".
På fredag jobbar L till kl 21, medans jag ska på julbord med jobbet direkt efter stängning. Har inte fått besked än, men förhoppningsvis kan syrran hämta barnen på dagis/fritids och sen vara hos oss tills L kommer hem kl 21:15 typ.
Och på lördag ska L till Bollnäs medans jag jobbar, så barnen ska sova hos mormor mellan lördag-söndag. L lämnar dom hos mormor kl 7 på Aspö och sen beger han sig mot Bollnäs, fattar inte att han ska orka åka fram å tillbaka. Bättre att stanna kvar på hotell, eller nåt!?

Jaja, så är det i våran familj när det lackar mot jul....Kul värre     NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback