Världens klipp!

På lunchen idag så var jag och min kollega Åsa in på nya Lindex. Hittade ett par mjuka sköna jeans till Alvin och en tröja till. De hade rabatt med 100:- om man handlade för 400:-, så jag tittade lite extra om jag kunde hitta nåt för en hundring. Såg då en ensam jacka där det satt en skylt " endast idag fredag från kl 11, dessa jackor 150:-". Jag trodde att jag läste fel, men nej, det stämde!! Så superglad ska jag betala och då säger kassörskan " du har inte läst skyltarna,va?" Eh, näe...vadå? Alla barnkläder- köp3 betala för 2. Så jag hämtade en till tröja, gratis! Så jag handlade ett par jeans, två tröjor och en jacka för totalt.......348 kronor!!!! Jag har varit superglad hela dagen efter denna affär! Bara jackan skulle egentligen kosta 599. Snacka om att garva när man gick därifrån. *s*

NU ska jag lägga mig! Och le tills jag somnar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback