varför?

Ja, varför kommer en sån fråga upp som jag bloggade om tidigare....?

Ibland händer det saker i ens liv som får en att stanna upp och undra: "vad fan händer? och hur kunde det bli så här?!"
Jag kan inte gå in djupare på exakt vad som hänt, för jag vill inte hänga ut mitt liv till det yttersta. Men jag kan säga att min syn på vissa saker i mitt liv förändrades drastiskt i förrgår. Jag känner mig förvirrad, nedstämd och tom!

Om bara några dagar så är säkert allt glömt och livet rullar på som valigt igen. Jag har ju mina älskade barn som ger mig kärlek och tro på framtiden. They are my sunshine!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, ibland hamnar man i såna situationer... jobbigt. Hoppas allt blir bra. KRAM!! /Milla

2008-11-11 @ 15:01:34
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback