Utmaning

Jag har blivit utmanad av Gnarpy.


De regler som gäller är:


Länka till den som utmanat dig (Det har jag gjort där uppe som ni ser).
Och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.


Berätta Sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.


Utmana Sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länk till deras sidor, Låt dessa personer få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommenatar på deras bloggar...


Här kommer Sju saker om mig själv:


1. Jag är ganska skadeglad av mig. Men inte om nån gör illa sig, bara ramlar osv


2.
Jag älskar serier, Heroes och Lost är mina favoriter!


3.
Hatar att vänta. Verkligen hatar att vänta alltså!


4.
Jag blir lätt uttråkad......


5.
När jag blir stor tänker jag bli rik


6.
Jag är ganska duktig på att göra fel


7.
Heter Anna och Matilda i mellannamn

Jag utmanar:
Milla
Catte
Anki
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback