Utkast: Idag är ...

Idag är jag ledig.Började med att lämna barnen på dagis/skola kl 8. Stressade till kiropraktorn där jag skulle vara kl 8:30. Han knådade och knäckte, men det känns alltid bättre precis efteråt. Ska tillbaka nästa vecka då jag ska få förebyggande massage.
Sen var jag in på Change och shoppade 2 bh:ar och till H&M och handlade ett par jeans och en tröja till Alvin i födelsedagspresent. Det är ju bara några veckor kvar tills korven fyller 5. Fatta att min "bebis" fyller 5!!!!!

Har suttit i telefon ett himla bra tag eftersom varken telefonen eller datorn funkat sen igår. NU äntligen funkar allt igen! *weei* Vet inte vad felet var, men troligtvis bredbandet. Tänk vad jobbigt det blir när all kommunikation med omvärlden försvinner!

Ska snart hämta barnen, sen till Tillberga (!) och hämta ett paket. Varför hamnade det där när det finns ombud här i Hökåsen? Fattar inte..... Det är Lowes nya ryggsäck med namntryck och skol-loggan. Passade på att beställa ett par mysbrallor till mig med namntryck på rumpan. (endast för hemmabruk!)

Efter maten ska jag till syrran, har inte setts på en evighet känns det som. Fast det var ju bara förra veckan. Men vi ses ju så ofta att man saknar det när det går för lång tid. Ska få se hennes UL-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback