gratis

Dagen började med att jag lämnade Lowe i skolan kl 8:10. Hade igår fått hem en rabattkupong på filmen Mama Mia från Coop (99:-) så jag åkte dit direkt efter lämningen. Hann bara innanför dörrarna på Coop så fick jag en fin ros och lite cider. Gick in och handlade min film och ett par sköna fårskinstofflor till svärmor, och sen var jag färdig. När jag sen gick därifrån fick jag en kasse med frukt, godsak, mineralvatten och en fruktdryck. Vilken morgon!! *s*
Sen på lunchen gick jag in på den nyöppnade butiken:

Hittade en kofta som jag köpte (hittade MYCKET men måste hålla i plånboken). När jag sen skulle visa på jobbet vad jag köpt, så låg det även en top, ett nyckelband och en penna i påsen! Värsta gratisdagen, lixom! Men toppen var i stl s, och en väääldigt liten sådan, så den fick Åsa till sin 13-åriga dotter. (hon handlade oxå där och fick en i stl xs- lagom till hennes 11-åring)

Jädrans vad det blåser ute!! Det knakar i spisfläkten och fönstrena! (apropå barkbåtar....)

Har annars haft en hektisk dag med människor som ska pynta hemma i helgen. Nu är det den absolut "värsta" månaden på jobbet. Från och med nu o fram till julafton. Men det är ju skoj oxå. Tiden går så mkt fortare och folket är
vid bättre humör ju närmare jul vi kommer......

Nu ska jag betala räkningar!!!
Mindre skoj......

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback