Äntligen är ...

Äntligen är snart den här dagen slut. Morgonen började så skönt, men sen spårade det ur.... Killarna ville ut å leka, och de lekte i kanske nån halvtimme. Sen ville Alvin gå in, och eftersom Lowe ville fortsätta leka ute med lillebror så skrek han så hela Hökåsen hörde att "ALVIN ÄR SÅ ELAK!!!!". Och då blev Alvin arg och tyckte inte alls att han var elak osv. Well well, båda barnen fick gå in och tjafset höll på till halvtvåtiden....då kom L hem och vi åkte alla ner till Spicy Hot! (jag höll på att bli galen där ett tag)  Efter maten gick jag och Lowe till bibblan medans Alvin och L gick till gubbdagis. (Clas Ohlson) Lowe lånade 6 nya böcker och kom ihåg sin kod för att låna. Jag blev riktigt imponerad av denna lilla grabb!

Syrran kom ju förbi med det jag köpt från jultidningarna. Det var en julskiva, en familjekalender och julkort, juletiketter och klistermärken, Har redan skrivit en del av julkorten, men skickar de inte förräns efter andra advent. Man måste ju kolla om de räcker eller om man måste komplettera med flera kort.
4 veckor kvar till jul........bara 4 veckor!!!! På söndag ska man pynta och dona. Men det är mysigt, Och Alvin vet att 2 dagar efter allt julpynt kommit upp- DÅ fyller han år!!!

Nu ska jag kolla vidare på Da Vinci koden. Somnade förra gången jag såg den.....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha det var verkligen rätt ord för vad claes ohlsson är:) Gubbdagis!



kram

2008-11-24 @ 08:40:05
URL: http://gnarpy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback