tänk om alla dagar vore som denna....

Idag har varit en så himla lugn och avslappnad dag. Jag har varit ledig som ni förstår, och inga krav alls på "måsten" som ska göras.
Började med att lämna Lowe på skolan kl 8. Alvin har varit hemma med mig idag så vi åkte vidare efter skolan och tankade bilen. (har äntligen fått pengar från fk!) Sen åkte vi och handlade bullar och våldgästade morfar på morgonkvisten. *s* Vidare till Ikea där vi handlade en lampa (!) till Alvins rum. Han vill inte ha mörkt när han sover och den här var perfekt!
                                                                      
Sen åkte vi till Elgiganten. Skulle köpa nya Narniafilmen och tänkte att den säkert var billigare där, men det var den inte!
Den kostar ju 159:- på Maxi, och på giganten tog de 199:-. Så jag sa till Alvin att vi skulle åka till ett annat ställe där filmen var billigare och DÅ poppade en ung kille fram och sa: "billigare? Då får du den billigare av mig! Vad sägs om 149:-?"
Taget på stört! Alvin satt som ett ljus i nästan 2½ timme som filmen är, och tyckte att den var såå bra!
 Efter filmen hämtade vi Lowe på fritids. Åt mat på Mc D och passade samtidigt på att boka in ett kalas för Alvin. Den 13:e december blir det av. Han har ju tröttnat på Busborgen-kalasen, så då var det här ett alternativ som inte är så vanligt längre. (trodde knappt att det fanns kvar!) Sen har hela familjen suttit i biorummet och sett på den tillsammans, och jag tyckte att den var helt klart ok. Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback