Slappardag

Idag har vi inte gjort så mycket. Sov till 9, men kände mig inte utsövd. Har faktiskt varit jättetrött sen några veckor tillbaka. Kanske sen man ändrade till vintertid...jag vet inte. Känns som länge iaf.

Har varit ute och krattat ihop alla löv. Passade på nu medans det inte var snö. Sen kom Mario med sin värmekamera och kollade vårat hus. Ett himla bra hus vi har! Mario kollade även min tå som jag frös om och visst syntes det tydligt på kameran att min lilla stortå var iskall! *S*

På eftermiddan åkte vi till Ikea och tittade efter discokulor. Fanns inte där...Alvin ska ju ha disco som belöning efter sin operation. Ska kolla lite på nätet om det finns att beställa. Hade på jobbet, men tror att det är slut. Det blir 10 ungar som ska komma (om alla kan, vill säga). Lite lagom i biorummet. Alvin har beställt ostbågar, chips och godis och godisregn!
Haha, såklart att han ska få det! Jag är såå himla imponerad av hur duktig A har varit, så han är värd allt.

Imorgon är det dags för jobb igen. Ser fram emot torsdag då jag är ledig. Då har jag kiropraktorn inbokad och bio. Ska se Mamma Mia, om allt blir som planerat.

Nu är det soft-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback