sitter här ensam

Ja, här sitter man ensam en lördagmorgon och det är skittrist väder ute. L har precis tagit barnen med sig till Masen där han ska hjälpa till att bygga ett garage. Jag hoppas att barnen kan hålla sig roade under tiden, för det kommer ju att ta några timmar. Själv ska jag jobba. Hade så gärna velat vara ledig, vill ha lediga helger som alla andra med "vanliga" jobb. Men men, jag är glad att jag har ett jobb och bra arbetskamrater.

Imorgon är det Fars dag. Ska försöka ta mig till pappa och gratulera, sen ville L åka till Björnö och ha med lite gott fika.
Jag har köpt en present till L, bara en till pappa kvar att fixa. Lowe har gjort ett jättefint kort i skolan, där det är en glittrig stjärna så står det :"du är en stjärna, pappa".  Jag skrattade när jag såg det, det var så himla gulligt.
Mammas sambo fyller år imorgon oxå. Dit hinner vi inte åka, så jag måste komma ihåg att ringa honom. (och det är inte det enklaste)

Förra inlägget i min blogg blev jätteskum. Trodde att jag la ut den, men det blev ett utkast. När jag sen till slut la ut den på riktigt så försvann det sista....Ska försöka få till det ordentligt denna gång.

Ha en trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback